موبایل هوشمند اپتیموس تصاویر 3بعدی را بدون نیاز به عینک نمایش می‌دهد مرجع تخصصی کامپیوتر
.:: Your Adversing Here ::.
 

موبایل هوشمند اپتیموس تصاویر 3بعدی را بدون نیاز به عینک نمایش می‌دهد

 

تازه ترین های تکنولوژی

اپتیموس ال‌جی اولین تلفن همراه جهان است که می‌تواند تصاویر سه بعدی تهیه کند و آنها را بدون نیاز به عینک مخصوص به شکل 3بعدی نمایش دهد. آیا این موبایل جایگاه ال.جی را در بازار جهانی بهبود خواهد بخشید؟

یکی از نکات منحصر به فرد در تلفن همراه اپتیموس ال.جی، این است که کاربران برای تماشای فیلم‌ها و عکس‌های خود نیاز به عینک‌های بزرگ سه بعدی ندارند.

به گزارش دیلی‌میل، 2 لنز در پشت این موبایل قرار گرفته که می‌تواند دو نمای دلخواه از یک صحنه را ضبط کند. سپس این تصاویر به طور همزمان روی صفحه نمایش سه بعدی اپتیموس به نمایش در می‌آید و یکی از چشمان کاربر تصاویر گرفته شده توسط لنز اول و چشم دیگر او تصاویر تهیه شده از لنز دوم را می‌بیند.

البته صفحه نمایش این موبایل‌ها با یک ماده شفاف پولاروید (قطبیده) پوشیده شده که مشابه با آن در عینک‌های سه بعدی سینماها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با کمک این ماده، دو مجموعه متفاوت از تصاویر، جدا شده و به این ترتیب کاربران با هر چشم خود تصویر متفاوتی را می‌بینند.

این سیستم مشابه با آخرین فناوری به کار رفته در کنسول‌های بازی 3DS ساخت شرکت نینتندو است که در آن‌ها نیز برای تماشای تصاویر 3بعدی نیازی به استفاده از عینک‌های مخصوص نیست.
البته در حال حاضر فیلم‌ها و برنامه‌های کمی به فرمت سه بعدی وجود دارند تا بتوان آن‌ها را روی گوشی اپتیموس به تماشا نشست. به همین دلیل ال‌جی قصد دارد همکاری جدیدی را با یوتیوب آغاز کند تا این شرکت اجازه بدهد فیلم‌های سه بعدی اپتیموس روی این سایت آپلود شده و به اشتراگ گذاشته شود.

دکتر جونگ سئوک پارک مدیر اجرایی شرکت ال‌جی در این باره گفت:« اپتیموس پاسخ ما به 2 مشکل مهم در دنیای سه بعدی است. اول قابلیت حمل پایین دستگاه‌هایی که از فناوری‌ سه بعدی استفاده می‌کنند و دوم نیاز به استفاده از عینک‌های مخصوص برای تماشای فیلم‌ها و بازی‌ها. علاوه بر آن همکاری ما با شرکت یوتیوب مشتریان ما را مطمئن می‌کند که به سادگی می‌توانند به محتوای سه بعدی دسترسی داشته باشند.»

http://www.chopogh.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : پویا
  • تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,

  • pooyaaki

    پویا

    pooyaaki

    http://pooyaaki.loxblog.com

    مرجع تخصصی کامپیوتر

    موبایل هوشمند اپتیموس تصاویر 3بعدی را بدون نیاز به عینک نمایش می‌دهد

    مرجع تخصصی کامپیوتر

    به وبلاگ من خوش آمدید

    مرجع تخصصی کامپیوتر